سفارش تبلیغ
صبا ویژن
page contents سنگ کاری در ساختمان - (***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***)
به سایت ما خوش آمدید


قدیمی ترین مصالحی که بشر اولیه توانست از ان استفاده کند سنگ ، خاک و چوب بود که از دوران های بسیار قدیم تا کنون در اختیار انسان ها بوده و همیشه انسان ها توانسته اند در زمان خود به نحو احسن از آن بهره برند .
سنگ یکی از عوامل عمده واصلی ساختمان است که از استقامت و مقاومت خوبی برخوردار است . سنگ در غارها ، دیوارها ، پل ها ، برج ها ، باروها ، قصرها و کاخ های بزرگان نقش عمده ای داشته است .
بشر توانسته با سنگ ، از شالوده ریزی تا نمای اصلی ساختمان را بسازد و آن را به دلخواه خود در آورد . سنگ با این که از سرسخت ترین مصالح ساختمان است ،

ولی انسان ها توانسته اند با ابتکار و هنر خود آن را به هر شکلی که لازم باشد در بیاورند می توان نمونه ای از این هنر را در بیشتر ساختمان های هخامنشیان ، ساسانیان و دیگر دوره های تاریخ مشاهده کرد .

 آنچه بشر به یاد دارد و نوشته اند تا اوایل قرن بیستم ، سنگ به عنوان یکی از مصالح اصلی بنا در ساختن دیوارها موردمصرف قرار می گرفته ، ولی با گذشت زمان و دسترسی به مصالح دیگر و هنر دست هنرمندان که نقش آفرین بوده اند سنگ نقش های جدیدی در ساختمان به عهده گرفته و هرروز معماران سنگ را با نقش های جدیدی به کاری برند .

روزی سنگ ها را به طور لاشه و روزی با فرم دادن به آن به اسامی مختلفی در ساختمان مورد استفاده قرار می دادند و امروزه با تکنولوژی جدیدی که در دسترس قرار گرفته توانسته اند سنگ ها را به صورت پلاک و ورقه ای در ساختمان به کار برند .

در این جا راجع به سنگ شناسی صحبتی نداریم ، ولی طرز تهیه و آماده سازی سنگ را بر ای ساختمان در اختیار دوستاران ساختمان قرار می دهیم .
سنگ هایی ه در ساختمان به کار می برند به چند دسته تقسیم می شوند : سنگ های لاشه ، سنگ های فرم گرفته ، سنگ های دست تراش و سنگ های پلاک .




موضوع مطلب : سمنت پلاست, سنگ مصنوعی, میکسر, میز ویبره

دوشنبه 92 اردیبهشت 30 :: 8:8 عصر

درباره وبلاگ


مشاوره رایگان در خصوص راه اندازی خط تولید سمنت پلاست (سنگ مصنوعی) 4349 398 0935
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 98833
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کلیه حقوق این وبلاگ برای (***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***) محفوظ است