سفارش تبلیغ
صبا ویژن
page contents سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی - (***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***)
به سایت ما خوش آمدید

 

سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی

معماران با طیف وسیعی از انتخاب روبرو هستند که به آنها اجازه می دهد برای هر نوع فضا و یا نمای دلخواه سنگ مورد نظر خود را استفاده کنند. سنگ های طبیعی اغلب براساس زیبایی ظاهری و کیفیت های فنی انتخاب می شوند. سنگ طبیعی در انواع مختلف رنگها، ساختارها و بافت ها در دسترس است. یک سنگ طبیعی مناسب همه نیازهایی را که برای یک ماده ساختمانی خوب متصور است، در خود دارد. سنگ طبیعی یک محصول طبیعی است که صفت مشخصه آن را نوع و ترکیب مواد معدنی تشکیل دهنده آن تعیین می کند. سنگ طبیعی در بین تمام مصالح ساختمانی از جایگاه برجسته ای برخوردار است.

با اینکه بسیاری از مصالح ساختمانی طی سالیان ،بد منظره می شوند، سنگ طبیعی سطح طبیعی خود را حفظ می کند بدون اینکه به زیبایی آن لطمه ای بخورد. حتی بسیاری از سنگهای طبیعی با گذشت زمان زیباتر می شوند. همچنین تمیز کردن سنگ طبیعی راحت و ارزان است. حتی سنگی که برای کف استفاده شده و قرنها از عمر آن می گذرد را می توان به حالت اول برگرداند. عمر سنگ طبیعی بسیار طولانی است. با برنامه ریزی و ساخت درست می توان تصور کرد بناهای ساخته شده از سنگ طبیعی تا هزاران سال باقی بمانند.

هر سنگ دلخواهی را می توان به شکل سه بعدی تولید کرد. ایجاد طرحهای سایه روشن با شیارهایی که به وسیله دستگاه فرز در سطح سنگ ایجاد می شود امکان پذیر است. اسلب هایی که به این صورت فرآوری شده اند وقتی که بر نمای ساختمانها نصب می شوند، تبلور قدرت و استواری است و ترکیبات مستحکم در قالب، چارچوب و ستونها، ساختار زیبایی را به وجود می آورند.




موضوع مطلب : سمنت پلاست, سنگ مصنوعی, میکسر, میز ویبره

دوشنبه 92 اردیبهشت 30 :: 8:2 عصر

درباره وبلاگ


مشاوره رایگان در خصوص راه اندازی خط تولید سمنت پلاست (سنگ مصنوعی) 4349 398 0935
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 98808
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کلیه حقوق این وبلاگ برای (***خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست***) محفوظ است